Інформатика

середа, 9 лютого 2022 р.

1.Навчання грамоти (читання ) синхронно 10.02.2022

 Тема. Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами.


💦 Відгадайте загадку.                   
В річці риба проживає-
Довгу морду вона має,
Гострі зуби, хижу вдачу –                         В річці всі від неї плачуть.

💦 Звуковий аналіз слова " щука"  (ст. 58 підручника)

Висновок: перші два звуки в цьому слові [шч] позначаються однією буквою щ.

💦 Складання речень за малюнками.

— Що робить буква «ща»? (Буква «ща» надула щоки.)

— Кого хапає буква «ща»? (Буква «ща» хапає ящірку за хвоста.)

— Куди потрапила буква «ща»? (Буква «ща» потрапила під дощ.)

Робота в зошиті (ст. 41)

Друкування букви «щ» та слів із нею.
( 1, 2,3,4 рядки та підпишіть малюнки)

                               Фізкультхвилинка

Робота з підручником. 

💦
Читання складів за таблицею та утворення з ними слів.

💦 Гра «Гірка» (спускаючись з гірки, діти читають закличку).

💦Робота над текстом (с. 59).

· Прочитайте текст.

— Про кого йдеться в тексті?

— Які щітки ведуть розмову?

— Що чистила перша щітка?

— А що чистила друга?

— А третя?

— Чому потрібно чистити зуби вранці та ввечері?

— Яка щітка найпотрібніша? Чому?

— Придумайте заголовок до тексту.




Немає коментарів:

Дописати коментар