Інформатика

неділя, 6 лютого 2022 р.

4.Математика асинхронно 07.02.2022

 Тема. Десять десятків - сотня. Розв'язування задач. Порівняння виразів.

Щоб урок пройшов немарно,

Попрацюєм всі старанно!

1.Усне опитування.

-Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше? Щоб стало менше?

-Чи можна при додаванні отримати те саме число? У якому випадку?

-Чи можна при відніманні отримати те саме число? У якому випадку?

-Як називаються числа при додаванні?

-Як знайти невідомий доданок?

-Як називаються числа при відніманні?

-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?

2.Усний рахунок

Виберіть знаки" +" або "- " так, щоб рівності були правильними.


3.Десять десятків-це 1 сотня, або 100.
Перегляньте відео.
-Пригадайте, що таке десяток?
-Запам'ятайте, як утворюється сотня?
-Виконайте енергійну руханку із баранчиком Шоном.

Запам'ятайте!
10 од. = 1 дес.
10 дес. = 1 сот.
1 сот. = 100 од.
4 .Робота з підручником (сторінка 77)
Завдання 2.
-Порахуйте  десятками від 10 до 100.
-Запишіть охайно та каліграфічно числа від 10 до 100 у зошиті.
-Виконайте дії за допомогою числового ряду(усно).
Завдання 3.
-Розв'яжіть і порівняйте задачі.
Пригадайте!
1.Щоб порівняти два числа, потрібно від більшого числа відняти менше число.
2.Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно від числа відняти кілька одиниць.
-Розв'язання задач запишіть у зошит.
Завдання 5
-Порівняйте числові вирази (усно).
5.Робота з геометричним матеріалом.
Дайте відповіді на питання.


Молодці! Дякую за роботу!


















Немає коментарів:

Дописати коментар