Тема. Десять десятків - сотня. Розв'язування задач. Порівняння виразів.
Щоб урок пройшов немарно,
Попрацюєм всі старанно!
1.Усне опитування.
-Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше? Щоб стало менше?
-Чи можна при додаванні отримати те саме число? У якому випадку?
-Чи можна при відніманні отримати те саме число? У якому випадку?
-Як називаються числа при додаванні?
-Як знайти невідомий доданок?
-Як називаються числа при відніманні?
-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
2.Усний рахунок
Виберіть знаки" +" або "- " так, щоб рівності були правильними.
3.Десять десятків-це 1 сотня, або 100.
Перегляньте відео.
-Пригадайте, що таке десяток?
-Запам'ятайте, як утворюється сотня?
-Виконайте енергійну руханку із баранчиком Шоном.
Запам'ятайте!
10 од. = 1 дес.
10 дес. = 1 сот.
1 сот. = 100 од.
4 .Робота з підручником (сторінка 77)
☺Завдання 2.
-Порахуйте десятками від 10 до 100.
-Запишіть охайно та каліграфічно числа від 10 до 100 у зошиті.
-Виконайте дії за допомогою числового ряду(усно).
☺Завдання 3.
-Розв'яжіть і порівняйте задачі.
Пригадайте!
1.Щоб порівняти два числа, потрібно від більшого числа відняти менше число.
2.Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно від числа відняти кілька одиниць.
-Розв'язання задач запишіть у зошит.
☺Завдання 5
-Порівняйте числові вирази (усно).
5.Робота з геометричним матеріалом.
Дайте відповіді на питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар