Інформатика

вівторок, 8 березня 2022 р.

4. Математика асинхронно 09.03.2022

 Тема. Усна і письмова нумерація чисел 11 - 20 .

👀 Пригадайте склад чисел.

👀 Повправляйтесь в обчисленні виразів на основі складу чисел.

👀 Дорогі діти, дайте відповіді на запитання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток?
    • Як називаються числа, що закінчуються 0?
👀 Сьогодні на уроці ми дослідимо, як утворюються числа другого десятка. Перегляньте відео (працюємо з відео усно).

♥🎤 Полічіть від 1 до 20.
Запам'ятайте! Для запису чисел другого десятка ми використовуємо дві цифри.
Робота з підручником (сторінка 84)

♥ Пропишіть у рядку числа другого десятка, пропускаючи між ними одну клітинку.
♥ № 3. Запишіть та розв'яжіть кругові приклади.
Пригадайте правила розв'язування кругових прикладів.
  • Всі приклади даються упереміш. Відповідь одного прикладу служить початком для наступного.
  • Не отримавши правильного результату, неможливо вирішити наступний приклад і правильно скласти ланцюжок. 
  • Відповідь останнього прикладу є початком першого, що і дає назву «кругові приклади».
♥ № 4(усно). Знайдіть групу монет, що відповідає кожному числу.
♥ № 6 (усно). Дайте відповіді на питання.

Дякую за роботу! Ви розумнички♥

Немає коментарів:

Дописати коментар