Інформатика

неділя, 3 квітня 2022 р.

4. Математика синхронно 04.04.2022

 Тема. Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.

💙💛 Давайте пригадаємо, про що йшла мова на минулому уроці. Прочитайте числа в кожному стовпчику. 








    • Назвіть круглі числа.
    • На скільки кожне наступне число більше? 
    • На скільки попереднє число менше? 
    • Яка цифра у числі 78 вказує на розряд десятків?
    • Яка цифра у числі 63 вказує на розряд одиниць?
    • Яке число містить у собі 10 десятків?
💙💛 Виконайте завдання за зразком (усно).








💙💛 Розкладіть числа на суму розрядних доданків (усно).






💙💛 Розгорніть підручники на сторінці 97. 
✅№ 8. Скажіть, котру годину показує кожен годинник.







5:00, 17:00, 3:00, 15:00, 10:00, 22:00.
✅№ 5. Усно обчисліть вирази. Пригадайте скільки сантиметрів у дециметрі. 





✅№ 7. Обчисліть вирази та запишіть 6  на вибір у зошити.





✅ Задача № 6.
  • Запишіть у зошит Задача № 6.






  • Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
  • Який це тип задачі?
Це задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правило знаходження невідомого зменшуваного.
  • Про що говориться в задачі?
  • Скільки ластівок полетіли?
  • Скільки ластівок залишилось?
  • Яке запитання задачі?
  • Складемо короткий запис до задачі.
Було - ?
Полетіли - 4 ластівки
Залишилось - 5 ластівок
  • Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.
✅ Запишіть двоцифрові числа у вигляді суми розрядних чисел.
26=__+__             41=__+__                    
67=__+__             89=__+__

💙💛 Діти, дайте відповіді на питання.

    •  Що нового ви дізналися на уроці?
    •  Які розряди ви знаєте?
    •  На якому місці записують десятки? одиниці?
    •  Як утворюються двоцифрові числа?

 Дякую за роботу♥

Немає коментарів:

Дописати коментар