Інформатика

вівторок, 10 травня 2022 р.

Математика синхронно 11.05.2022

 Тема. Невідомий від'ємник.

💛💙 Дайте відповіді на питання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як знайти невідоме зменшуване?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток? Порахуйте десятками.
    • Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.

💛💙 Розкладіть числа на розрядні доданки (Зразок.65=60+ 5):

76, 11, 58, 35, 61, 99, 29, 47.
💛💙  Пригадайте правила та усно обчисліть вирази. 









🌷Перегляньте відео та познайомтесь із новим правилом!


🌷Вивчіть правило!

🌷Робота в зошиті.

💛💙 Каліграфічна хвилинка.

Запишіть числа третього десятка.

💛💙 Обчисліть вирази, користуючись вивченим правилом знаходження невідомого від'ємника (усно)

44 - _ = 22             69 - _ = 50

38 - _ = 10             93 - _ = 23

💛💙 Розгорніть підручники на сторінці 110.

✅ Завдання 1. Прочитайте правило знаходження невідомого від'ємника ще раз.

✅ Завдання 2. Обчисліть та запишіть рівності, вставляючи пропущені числа. Користуйтеся правилами знаходження невідомого доданку, зменшуваного, від'ємника.









✅ Задача № 3. 

Давайте пригадаємо, які типи задач вам уже знайомі.

    • задача на збільшення числа на кілька одиниць;
    • задача на зменшення числа на кілька одиниць;
    • задача на знаходження суми;
    • задача на знаходження різниці;
    • задача на різницеве порівняння;
    • задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Діти, зверніть увагу, що задача, над якою ми будемо працювати, нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого від'ємника. Пригадайте правило знаходження невідомого від'ємника.
💎Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.


 



    • Про що йдеться в задачі?
    • Скільки грошей було у Олі ?
    • Чи відомо скільки грошей витратила дівчинка?
    • Скільки грошей залишилось?
    • Яке запитання задачі?
    • Складемо короткий запис до задачі.
Було - 98 к.
Витратила - ? к.
Залишилось - 13 к.
    • Запишіть короткий запис до задачі у зошит.
    • Користуючись правилом, складіть вираз для обчислення задачі.
    • Запишіть рівність і відповідь у зошити.
Молодці, дякую за роботу💙💛

Немає коментарів:

Дописати коментар