Інформатика

понеділок, 16 травня 2022 р.

Математика синхронно 17.05.2022

Тема. Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.

👀Математична розминка

Доповніть до 10.


Що означає збільшити (зменшити) число на кілька одиниць?
Пригадайте компоненти дії віднімання. Знайдіть різницю чисел.

Складіть за опорною схемою задачу, питання якої починається словами:" На скільки менше..."
Зразок.
👀Робота з підручником (с. 112 - 113)

Завдання 2 (усно)

☺Складіть та розв'яжіть задачу за ключовими словами.

Завдання 4 (усно)
☺Доберіть числа, щоб нерівності були правильними.
5 > 2 + .        10 - . < 4

Завдання 8 (письмово)

☺Розв'яжіть задачу. Користуйтесь пам'яткою. Розв'язання та відповідь задачі запишіть у зошити.

Завдання 10 (письмово)
☺Розв'яжіть кругові вирази, запишіть їх у зошити.
👀Робота з геометричним матеріалом.
☺Накресліть відрізки.
Довжина першого відрізка 1дм1см, а довжина другого - на 10см коротша.

Немає коментарів:

Дописати коментар