Інформатика

понеділок, 28 березня 2022 р.

1. Математика синхронно 29.03.2022

 Тема. Невідоме зменшуване.

💙💛Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.

💙💛Дайте відповіді на питання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток? Порахуйте десятками.
    • Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💙💛Давайте пригадаємо:
💙💛Усно обчисліть вирази :
💙💛👀 Перегляньте відео, виконайте завдання, пригадайте вивчений матеріал  та дослідіть нове правило. 
💙💛Запам'ятайте. Вивчіть правило напам'ять.

💙💛Робота з підручником.

    • Розгорніть зошити, запишіть число "29 березня".
    • Пропишіть рядок круглих чисел. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
    • ✅ Ще раз пригадайте правила знаходження невідомого доданку та зменшуваного. Користуючись цими правилами виконайте завдання "№2".




Фізкультхвилинка
  • ✅ Запишіть у зошит Задача № 3.
  • Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
  • Про що говориться в задачі?
  • Скільки яхт відпливло від пристані ?
  • Скільки яхт залишилось на пристані?
  • Яке запитання задачі?
  • Складемо короткий запис до задачі.




💙💛
Діти, зверніть увагу, що це задача нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
  • Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.

Дякую за роботу♥

Немає коментарів:

Дописати коментар