Інформатика

понеділок, 28 березня 2022 р.

3 - 4 Навчання грамоти синхронно 29.03.2022

 Тема. Д Чередниченко " Мурчик і Жмурчик."

Складання і записування речень.


💧Мовна розминка.
-Від поданих слів утворіть нові слова за зразком.
-Складіть речення зі словом МАТІНКА.
-Як іще ви звертаєтесь до своєї мами?
(Мати, матінка, матуся, мамочка.)

-Зберіть прислів'я із розсипаних слів: матері, Без, і, гріє, не, сонце.
- Як ви розумієте його значення?
💧Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть прислів'я у зошит.
(Без матері і сонце не гріє.)

💧Д.Чередниченко - дітям!
☺Про письменника.
☺Книги автора.
-Які твори Дмитра Чередниченка ви знаєте?
( " Фокус-мокус", "Мурчик і Жмурчик.)

💧Робота над текстом (с.92-93)
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо роботу над твором Д.Чередниченка "Мурчик і Жмурчик."

☺Слова - раки.

-Прочитайте текст. Знайдіть у тексті слова - раки.
-Прочитайте їх "зліва - направо", а потім "справа - наліво". Поясніть їх значення.
-Запишіть  у зошит парами.
(Рис - сир, тік - кіт, коток - коток, потоп - потоп.)
💧Фізкультхвилинка.


☺Речення.
-Прочитайте перше речення у тексті. Скільки слів у реченні? (6)
-Чому слова Мурчик і Жмурчик записано з великої літери?
(Клички тварин пишемо з великої літери.)
- Запишіть охайно і каліграфічно перше речення у зошит.
(Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.)

-Які клички котиків ви знаєте? Складіть і запишіть своє речення про котика.

Переказ прочитаного.
-Дітки, перекажіть , будь ласка, текст про Мурчика і Жмурчика комусь із своїх рідних.



Немає коментарів:

Дописати коментар